czwartek, 3 stycznia 2019

Rozdział 18

Budowa kościoła nie jest rzeczą łatwą! Wkładam w tę budowę całe serce, a szatan zrobiłby wszystko, by zburzyć to, co robię. Jeśli chcecie, by was zbudować, musicie mieć wizję; musicie żyć w zgodzie ze Mną, być świadkami Chrystusa, wywyższać Chrystusa i być Mi lojalni. 


Nie powinniście szukać wymówek, lecz być bezwarunkowo posłuszni. Musicie wytrzymać wszelkie próby i akceptować wszystko, co pochodzi ode Mnie. Musicie podążać za Duchem Świętym we wszystkim, co On robi, by was prowadzić. Musicie mieć wyczulonego ducha i zdolność prawdziwego rozeznawania rzeczy. Musicie rozumieć ludzi, a nie podążać za nimi ślepo, musicie dbać o swój duchowy wzrok i posiadać głębokie znawstwo spraw. Ludzie, którzy są ze Mną jednego umysłu, muszą o Mnie świadczyć i stoczyć decydującą bitwę z szatanem. Musicie zarówno być zbudowani, jak i stoczyć bitwę. Jestem pośród was, wzmacniam was, jestem waszym schronieniem.

Pierwszą rzeczą jest stać się czystym, stać się osobą przemienioną i mieć stabilny temperament. Musicie żyć w zgodzie ze Mną tak w dobrych, jak i w złych okolicznościach, czy to w domu, czy w innym otoczeniu, nie wolno wam zachwiać się z czyjegoś powodu lub dlatego, że coś się wydarzyło. Musicie trwać niezłomni i, jak zwykle, urzeczywistniać Chrystusa i manifestować samego Boga. Musicie pełnić swoją funkcję i wykonywać swoje obowiązki normalnie – to nie stanie się nagle, lecz musi być kontynuowane nieprzerwanie. Musicie sprawić, żeby Moje serce stało się waszym sercem, Moje zamiary stały się waszymi myślami. Musicie rozważyć sytuację w całości. Pozwólcie, by Chrystus emanował z was, i służcie we współpracy z innymi. Musicie nadążać za działaniem Ducha Świętego i zdać się na Jego metodę zbawienia. Musisz się ogołocić, być niewinny oraz otwarty. Musisz normalnie tworzyć wspólnotę ze swymi braćmi i siostrami, umieć działać w duchu, kochać ich, pozwolić, by ich mocne strony zrównoważyły twoje słabości. Musicie dążyć do tego, by zbudować z was kościół. Tylko wtedy będziecie mieć udział w królestwie.

Źródło:
Kościół Boga Wszechmogącego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz