sobota, 4 sierpnia 2018

Dla kogo powinien żyć człowiek


Piosenka Chrześcijańska 2018 | „Dla kogo powinien żyć człowiek” Żyć dla Boga


I Nie byłem pewny, dla kogo powinien żyć człowiek. Teraz znam odpowiedź. Żyłem tylko dla siebie, szukając sławy i prestiżu.

Modlitwa pełna była pięknych słów, ale żyłem po swojemu. Moja wiara była oparta na przyszłości i przeznaczeniu, nie na prawdzie i rzeczywistości, ograniczona do rytuałów i zasad; we mnie nie zostało nic, tylko pustka. Nie potrafiąc żyć jak człowiek, nie zasługuję na miłość Boga.

II
Serce moje zbudziło się, mówi: Boża miłość odpłaty wymaga. Nienawidzę się za brak sumienia, nieposłuszeństwo Bogu i ranienie Jego serca. Nigdy nie dbałem o Boże serce; nie przejmowałem się Jego słowami. Bez sumienia, bez rozumu, jak można mnie uważać za człowieka? Dzięki Bożemu osądowi rozumiem, że byłem głęboko zepsuty przez szatana. Ten świat jest zły i pełen pułapek; wierzący powinien wybierać prawdę. O dobry Boże, tak bardzo mnie kochasz i robisz wszystko, wszystko, by mnie uratować. Będę pamiętać, co dla mnie zrobiłeś! Nigdy o tym nie zapomnę, nigdy! Całą moją wolą jest troszczyć się o serce Boga. Będę zawsze iść za prawdą. Spalę się w służbie Tobie, Boże, ofiaruję samego siebie, by odpłacić za Twą miłość, siebie, by odpłacić za Twą miłość. ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni” Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Składa się z tych wszystkich, którzy przyjmują dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i zostają zdobyci i wybawieni przez Jego słowa. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i jest prowadzony przez Niego jako Pasterza. Na pewno nie został założony przez człowieka. Chrystus jest prawdą, drogą i życiem. Owce Boże słyszą głos Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz