sobota, 12 stycznia 2019

Słowo Ducha Świętego „Wypowiedzi Boga do Całego Wszechświata Wypowiedź siódma”



Słowo Ducha Świętego „Wypowiedzi Boga do Całego Wszechświata Wypowiedź siódma”


Bóg Wszechmogący mówi: „Ludu mój, gdy słuchacie Moich słów, czy rozumiecie Moją wolę? Czy widzicie Moje serce? W przeszłości, gdy przemierzaliście ścieżkę służby, napotkaliście wzloty i upadki, postępy i niepowodzenia – i były chwile, gdy groziło wam niebezpieczeństwo upadku, a nawet zdrady względem Mnie. 


Lecz czy zdawaliście sobie sprawę z tego, że w każdym momencie byłem zawsze w trakcie zbawiania was, że w każdym momencie wypowiadałem zawsze Me słowa, by was wzywać i zbawiać? Ileż to razy wpadliście w sieci szatana? Ileż to razy byliście zaplątani w sidła ludzi? A ponadto, jak często, nie zdoławszy zrezygnować z samych siebie, popadaliście w niekończący się wzajemny spór. Jakże często wasze ciała były w Mym domu, ale wasze serca były nie wiadomo gdzie? Mimo to, jakże wiele razy wyciągałem Mą zbawczą dłoń, by was podtrzymać, jakże wiele razy rzucałem pomiędzy wami ziarna miłosierdzia, jakże wiele razy nie mogłem znieść widoku żałosnego stanu waszego cierpienia? Jakże wiele razy… czy wiecie?”

Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Składa się z tych wszystkich, którzy przyjmują dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i zostają zdobyci i wybawieni przez Jego słowa. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i jest prowadzony przez Niego jako Pasterza. Na pewno nie został założony przez człowieka. Chrystus jest prawdą, drogą i życiem. Owce Boże słyszą głos Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz