sobota, 23 lutego 2019

Ewangelia na dziś | „Powinniście zważać na wasze uczynki” Słowo Boże



Ewangelia na dziś | „Powinniście zważać na wasze uczynki” Słowo Boże


Bóg Wszechmogący mówi: „Na co dzień żyjecie w atmosferze i środowisku bez prawdy i zdrowego rozsądku. Nie macie kapitału na istnienie i nie macie fundamentu, na którym można budować poznanie Mnie lub prawdę.
Wasza wiara jest zbudowana jedynie na niejasnym zaufaniu lub na religijnych rytuałach i wiedzy opartej całkowicie na doktrynie. Codziennie obserwuję wasze ruchy i badam wasze intencje oraz złe owoce. Nigdy nie znalazłem kogoś, kto naprawdę złożyłby swoje serce i ducha na Moim ołtarzu, który wciąż jest w tym samym miejscu. Dlatego nie chcę na próżno wylewać na taką ludzkość wszystkich słów, które chcę wypowiedzieć. W swym sercu planuję tylko ukończyć Moje niedokończone dzieło i przynieść zbawienie tej części ludzkości, której jeszcze nie zbawiłem. Niemniej jednak pragnę, aby wszyscy, którzy za Mną podążają, otrzymali Moje zbawienie i prawdę, którą dają człowiekowi Moje słowa. Mam nadzieję, że pewnego dnia, kiedy zamkniesz oczy, zobaczysz królestwo, w którym powietrze jest pełne zapachów i płyną strumienie żywych wód, a nie ponury, zimny świat, w którym ciemność przesłania niebo, a zawodzenie nigdy nie ustaje”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz