piątek, 12 kwietnia 2019

Najlepsza muzyka chrześcijańska | „Gdzie jest mój dom” Bóg przystanią mojej duszy



Najlepsza muzyka chrześcijańska | „Gdzie jest mój dom” Bóg przystanią mojej duszy

I

Na karteczce, pędzelkiem namalowany domek mam.
Mama w tym domku jest, tata też jest tam.
Moja siostra i ja, słońcu się bawimy.
Czujemy ciepło, gdy ono grzeje nas.
Mama się uśmiecha, tata też.
Śmieją się siostry, wszyscy radośni.
Oto rodzina ma, na kartce namalowana.
Obrazek widzę znów. Wszystko to z moich snów.
II
Biorę moją walizeczkę i idę w dziwne miejsce.
Tata jest w środku, ale na zewnątrz mama.
Biorę moją walizeczkę i odwiedzam mój dawny dom.
Mama jest w środku, tata poza nim.
Mocno trzymając walizeczkę, ulicami błąkam się.
Czując samotność, nie wiem dokąd mam pójść.
Jedyny towarzysz mój - moja mała walizeczka.
To jedyny mój dom, trudna jest stąd ucieczka.
Gdzie jest mój dom? Och, gdzie mógłby być?
Świat jest tak wielki, a nie ma miejsca dla mnie wciąż.
Kto może dać mi ciepły dom, może dać ciepły dom,
ten z rysunku, z moich snów, ten z rysunku, z moich snów?
Gdzie jest mój dom? Och, gdzie mógłby być?
Świat jest tak wielki, a nie ma miejsca dla mnie wciąż.
Kto może dać mi ciepły dom, dom z moich rysunków,
dom z moich snów, dom z moich snów?
III
Tu mam ciepły dom. Tutaj go mam.
Ale to nie ten z mojego rysunku.
To nie walizka też, miejsce to, o którym śnię.
Mama z tatą są w środku, nie brakuje siostry i mnie.
To dom, gdzie nasze dusze odpoczynek w końcu mogą mieć,
dom pełen chwały, pełen chwały i nadziei.
To nasz jest dom,
gdzie nasze dusze mogą w końcu odpocząć,
dom pełen chwały, pełen chwały i nadziei.
IV
Da da la da la da. Da la da la da la.
Da la da la da la da. Da la da la da la.
Da la da la da. Da la da la da la.
Da la da la da la da. Da la da la da la.
Da la da la da. Da la da la da la.
Da la da la da la da. Da la da la da la.
To dom pełen chwały, dom pełen chwały, chwały i nadziei.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Źródło:   Kościół Boga Wszechmogącego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz