środa, 15 maja 2019

Słowo Ducha Świętego „Wypowiedzi Boga do Całego Wszechświata Wypowiedź trzynasta”




Słowo Ducha Świętego „Wypowiedzi Boga do Całego Wszechświata Wypowiedź trzynasta”


Bóg Wszechmogący mówi: „Gdyby nie rzeczywiste doświadczenie, człowiek nigdy by Mnie nie poznał, nigdy nie poznałby Mnie poprzez Moje słowa. Ale dziś osobiście przybyłem pomiędzy was: czyż nie będzie wam dzięki temu łatwiej Mnie poznać? Czy to możliwe, by Moje wcielenie nie było również waszym zbawieniem? Gdybym osobiście nie zstąpił pomiędzy ludzi, cała ludzka rasa dawno już przesiąkłaby pojęciami – a mówiąc inaczej, stałaby się własnością szatana, ponieważ to, w co wierzysz, to tylko obraz szatana i nie ma nic wspólnego z samym Bogiem. Czyż nie na tym polega Moje zbawienie?”

Źródło:  Kościół Boga Wszechmogącego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz