niedziela, 3 lutego 2019

Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu




Pieśń uwielbienia 2019 | „Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu” Mój Zbawca, mój Bóg


I
Ty towarzyszysz mi w każdej porze roku.
Gdy patrzę na Twoją samotną twarz, fale smutku zalewają moje serce.
Nigdy nie próbowałem złagodzić Twego smutku i nie przejmowałem się Twą samotnością;
wobec Twoich szczerych słów jestem wciąż i wciąż tak uparty.
Zawsze smucę Twoje serce i zawsze Cię zawodzę;
tylko wtedy, gdy mnie skarcisz, zaczynam zdawać sobie z tego sprawę.


Twoje serce jest najlepsze, miłość tak cenna i prawdziwa.
Któż jest piękniejszy od Ciebie i bardziej godzien zaszczytów!
Podbiłeś moje serce, i nigdy się z Tobą nie rozstanę.
Zawsze z Tobą będę i nigdy Cię nie opuszczę.
Pozwól radości zagościć na Twej twarzy,
zamieszkaj na zawsze w mym sercu.
II
Choć jestem przy Twym boku, nie mogę nieść Twego brzemienia.
Brak mi rozsądku, nie rozumiem Twoich trudności.
Przez pragnienia i cielesność zapomniałem o prawdzie i moralności.
Wyrzuty sumienia nachodzą mnie dopiero wtedy, gdy złamałem Twe serce.
Jęcząc z bólu zepsucia, zanoszę do Ciebie chciwe błagania.
Nikt nie czuje Twego żalu, nikt nie rozumie Twego smutku.
Kto ma sumienie i rozsądek, by choć trochę dzielić Twoje zmartwienia?
Twoje serce jest najlepsze, miłość tak cenna i prawdziwa.
Któż jest piękniejszy od Ciebie i bardziej godzien zaszczytów!
Podbiłeś moje serce, nigdy się z Tobą nie rozstanę.
Zawsze z Tobą będę i nigdy Cię nie opuszczę.
Pozwól radości zagościć na Twej twarzy,
zamieszkaj na zawsze w mym sercu, na zawsze.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Zalecenie:
Muzyka chrześcijańska 2019 | „Kiedy otworzysz swoje serce na Boga” Ujrzenie miłości Boga

Polska muzyka chrześcijańska 2018 „Boża miłość i istota zawsze były bezinteresowne
        
Źródło:Kościół Boga Wszechmogącego 


Błyskawica ze wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz